İmtahanlarda uğur qazanmağınıza kömək edəcək 3 öyrənmə üsulu!
Bu yazıda sizə imtahanlarda müvəffəqiyyət qazanmağınıza kömək edəcək 3 öyrənmə üsulunu verəcəyik. Xoş mütaliələr!
İmtahanlara hazırlaşmaq və oxumaq çətin ola bilər. Əgər sizə heç vaxt necə təhsil alacağınız öyrədilməyibsə, sizə bunun bir sənət olduğu aydın olmaya bilər! Xoşbəxtlikdən, öyrənmək öyrənilə bilən bir bacarıqdır. Bu yazıda sizə imtahanlarda müvəffəqiyyət qazanmağınıza kömək edəcək 3 öyrənmə üsulunu verəcəyik. Xoş mütaliələr!
Effektiv Öyrənmə Üsullarından İstifadə Etmək Nə üçün Vacibdir?
Tələbələrə imtahanlara hazırlaşmağa və öyrəndikləri materialı başa düşməyə kömək etmək üçün elmi cəhətdən sübut edilmiş müxtəlif öyrənmə üsulları və məsləhətləri mövcuddur. Bu metodların həyata keçirilməsi adətən vaxt aparacaq; lakin, bir işi həqiqətən dərk etdikdən sonra onu əbədi olaraq başa düşəcəksiniz.
Proqram və kursun məzmununu əsas anlayışlarla başlamaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Bu əsas anlayışlar genişlənirərək mürəkkəb anlayışlar üzərində qurulur. Buna görə də başqa bir bölməyə və ya konsepsiyaya keçməzdən əvvəl hər bir anlayışı başa düşmək vacibdir. Əgər öyrənməyə bu şəkildə yanaşsanız, irəli getmək və yeni öyrənmə materialını başa düşmək daha asan olacaq.
Nəticə etibarı ilə effektiv öyrənmə üsullarından istifadə yalnız öyrənməyi asanlaşdırmayacaq, həm də imtahanlara hazırlaşarkən tez-tez yaranan narahatlıq və stresi azaldacaq.
Tələbələr üçün 3 Effektiv Üsul
Öyrənməyə gəldikdə tələbələrə məlumatı başa düşmək və yadda saxlamağa kömək etmək üçün effektiv olduğu sübut edilmiş üç metod var. Bu məsləhətlər düzgün tətbiq olunduqda təhsil müddətini qısaldacaq və tələbələrə imtahandan əvvəl kurs materialı üzərində işləməyə kömək edəcək.
1. Öyrənmə Prosesini Planlaşdırın
Fəaliyyət kursunuzu planlaşdırmaq son dərəcə vacibdir və semestrin əvvəlində başlamalıdır. Şagirdlər hər bir fənn üzrə və fənn daxilində olan hər bir bölməyə sərf edəcəkləri vaxtın miqdarını planlaşdırmalıdırlar.
Tələbə kurs materialı üzərində işlədikdən sonra imtahana hazırlıq vaxtıdır. Bu zaman başqa bir planlaşdırma mərhələsinə başlamaq lazımdır. Kurs materialı üzərində işlədikdən sonra tələbə hansı fənlərdən daha çox çətinlik çəkdiyini aydın başa düşməlidir. Həmin fənlərə daha çox tədris vaxtı ayırmaq ən böyük prioritet olmalıdır.
Bir planınız olduqda ona sadiq qalsanız, uğur qazanacağınıza əmin ola bilərsiniz.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, plan real olmalıdır. Məsələn, tələbənin gecə saat 12-yə qədər oxuması və səhəri səhər saat 4-də oyanaraq təhsilini davam etdirməsi real deyil. Bu, tələbənin tükənməsinə səbəb ola bilər.
2. Öyrənmə növünüzü müəyyənləşdirin
Təhsilə başlamazdan əvvəl öyrənmə növünüzün nə olduğunu müəyyən etmək vacibdir. Öyrənmə növləri konsepsiyası VARK modeli kimi tanınır və beyin psixologiyasının anlayışına əsaslanır.
Nəzəriyyə ondan ibarətdir ki, hər bir insanın beyni məlumatı müxtəlif yollarla qəbul edir və anlayır. Daha dəqiq desək, VARK nəzəriyyəsi öyrənmənin 4 müxtəlif növünün olduğunu göstərir. Hər bir öyrənmə üslubu məlumatı başa düşmək və yadda saxlamaq üçün tələbədən fərqli öyrənmə metodunu tətbiq etməyi tələb edir.
Vizual
Vizual öyrənən tələbələr məsələn, podkast dinləyərkən diqqətini itirir. Bununla belə nəyisə rəsmlər vasitəsilə izah edəndə və ya videoya baxarkən çox diqqətli ola bilirlər.
Buna görə də bu öyrənənlərin öyrənərkən rəsm çəkmələri vacibdir. Məsələn, kimya öyrənərkən kimyəvi bağların şəklini çəkmək daha yaxşı olardı. Buna görə də, dərslərinizə diaqramları, illüstrasiyaları, qrafikləri və diaqramları daxil etməyə çalışın. Hətta çoxlu rənglər və illüstrasiyalar olan zehin xəritəsi vizual öyrənənlər üçün faydalı ola bilər.
Aural
Vizual öyrənənin tam əksinə olaraq eşitmə öyrənən kimi adlandırılan aural öyrənən məlumatı dinləməyi sevir və adətən radioya qulaq asmaqdan həzz alır, onlarla aurnal olaraq paylaşılan məlumatları asanlıqla xatırlayır.
Bu öyrənənmə metodu əsasında məlumatı qavrayanlar adətən məlumatları eşitdikdə ən yaxşı şəkildə yadda saxlayırlar. Buna görə də, oxuyarkən yazılı məlumatları dinləyə biləcəkləri eşitmə yazılarına köçürməyə çalışmalıdırlar. Onlar həmçinin yadda saxlamalı olduqları məlumatlardan mahnılar yaratmağa cəhd edə bilərlər və bu, özlərinə icazə verilən təlim materialını oxumağa kömək edə bilər. Təkbətək repetitorluq da bu şəxslər üçün işləyir, çünki onlar repetitorla şifahi ünsiyyət qura və dinləyə bilirlər.
Oxumaq
VARK nəzəriyyəsinin bu elementi oxumaq kimi müəyyən edilsə də, o, həm oxumağı, həm də yazmağı əhatə edir. Bu tələbələr oxuyub yazmaqla məlumatları asanlıqla yadda saxlayır və başa düşürlər. Bunlar adətən “qeydləri ağır olan” tələbələrdir, çünki onlar sinifdə qeydlər aparmağı, dərsliklərində qeydlər aparmağı sevirlər və tez-tez yazdıqları məlumatları rəngləndirirlər.
Bu tələbələr üçün təhsil olduqca sadədir və dərslik vasitəsilə oxumaq və məlumatların xülasəsini hazırlamaq kimi ənənəvi öyrənmə üsullarından ibarətdir. Onlar yadda saxlamaq və anlamaq üçün lazım olan məlumatları özündə cəmləşdirən hekayələr yazmaqdan da faydalana bilərlər.
Kinestetik
Kinestetik və ya təcrübə üsulu ilə öyrənən tələbələr praktiki olaraq hər şeyi etməklə məlumatı daha tez və daha yaxşı qavraya bilirlər. Bu, çətin bir öyrənmə tərzi kimi görünsə də, bu cür öyrənməni öz iş təcrübəsinə daxil etmək üçün istifadə edə biləcəyiniz müəyyən məsləhətlər və tövsiyələr var.
Bunlara fiziki eksperimentlər aparmaq, kartlar yaratmaq və iş yoldaşının sizə suallar verməsi, yaxud öyrənərkən yerimək kimi fiziki fəaliyyət göstərmək daxildir. Bu tələbələrin fiziki olaraq bir şey etdikləri yerlərdə müntəzəm fasilələr vermələri də son dərəcə vacibdir.
3. Keçmiş İmtahan Sualları Üzərində İşləyin
Tədris prosesinin bir hissəsi kimi keçmiş imtahan sualları üzərində işləmək faydalıdır, çünki bu, imtahan vəziyyətində onu tətbiq etmək üçün konsepsiya haqqında lazımi anlayışa malik olub-olmamağınız barədə sizdə fikir formalaşdırır.
Bu notlar üzərində işləmək sizə imtahan verənlərin verdiyi sualların növünü göstərir. Keçmiş imtahan kitabçalarını doldurmaq üçün vaxta məhdudiyyət qoymaq da məsləhətdir, çünki bu, sizi suallara cavab vermə sürətinə də hazırlayır.